5 клас українська мова завдання на два дні 02-03 квітня Синім кольором за 02 квітня, чевоним за 03 вітня, чорним - не писати, а відповідати 1.Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення Письмовий докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму, що містить однорідні члени речення І. Актуалізація опорних знань учнів Запитання до учнів. ü Які ви знаєте типи мовлення? (розповідь, опис, роздум) ü Про що йдеться у роздумі? (про причинно-наслідкові зв’язки між явищами, діями, ознаками) ü Яке питання можна поставити до роздуму? (чому?) ü Яких видів буває роздум? (розгорнутий і стягнений) ü Із яких частин складається розгорнутий роздум? (з трьох частин: теза, докази, висновок) ІІІ. Опрацювання теми уроку Ø Що собою символізує дуб? Відповіді дітей.: дуб символізує собою міцність, витривалість,...
Вчитися розом з учнями
11 клас українська література 28 квітня Класна робота Оксана Забужко. «Рядок з автобіографії», «Читаючи історію» 1. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=M9AqnnPMH70 2. Аналіз твору «Рядок з автобіографії» https://www.youtube.com/watch?v=e5BYEHv6FgI Збірка – «Диригент останньої свічки» (1990) Основна думка твору – дотримання етичного ідеалу духовного аристократизму, служіння вивищенню України та своєї нації, збереження родовідної пам’яті. Ідея – возвеличення в узагальненому образі своїх предків моральні чесноти українців: патріотизм, вірність, честь, оспівує духовне багатство рідного народу. Вірш «Рядок з автобіографії» — яскравий приклад постмодерної літератури. У творі наявні алюзії (натяки, перегуки) на відомі сюжети літератури попередніх епох. Отже, авторські запозичення (перегуки) спостерігаються в «Рядку з автобіографії» на сюжетно-тематичному та образному рівнях. У творі О. Забужко засвідчує горді...
5 клас 25 березня Класна робота Перевірте перші завдання за цим відео https://drive.google.com/file/d/1ETdamfZiBNHzouqcIVFl9brZ2q4XfR5h/view?usp=sharing Нова тема Однорідні члени ресення Однорідні члени речення поєднуються між собою сурядним зв’язком: а) без сполучників: Ми чуєм трав зелений крик, дощів задумані рефрени. (І. Драч.); б) за допомогою одиничних сурядних сполучників і, та, а, але, проте, зате, однак, все ж, або, чи: 1. І так свіжо і синьо у небі й душі, тільки никнуть квітки посмутнілі. (В. Сосюра.) в) Вирветься крик чи іржання та й знову у шумі зіллється. (П. Тичина.); г) за допомогою повторюваних сурядних сполучників і… і, та… та, або… або, чи… чи, то… то, ні… ні (такий сполучник повторюється два або більше разів підряд): І сонце, й 1 день, і вишня в цвіті, і творчості кри...
Коментарі
Дописати коментар