7 клас українська мова
03 квітня 
Класна робота
Все переписати у зошит 
Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання відгуку на прочитану 
книжку  

                                                              Книги — морська глибина.
Хто в них пірне аж до дна,
Той, хоч і труду мав досить,
Дивнії перли виносить
І. Франко      

1.      Словникова робота
      Користуючись тлумачними словниками, поясніть значення слів: абзац, абонемент, автор, анотація, бібліотека, заголовок, каталог, корінець, обкладинка, розділ, титул, форзац, шрифт.
2.      Доповнення речень
Книги, за якими я вчуся, — це...
Книги, які допомагають відповісти на безліч запитань, — це...
Книги, які я читаю на дозвіллі, — це...
3.      Складання «Пам’ятки читача»
1)      Бери книгу чистими руками.
2)      Користуйся закладкою.
3)      Не загинай аркуші, не клади у книгу будь-які речі.
4)      Не читай під час іди, лежачи.
5)      Обгорни книгу, за необхідності — відремонтуй.
6)      Бережи книгу, і вона віддячить тобі добром і мудрістю спілку¬вання!
4.      Прислів’я про книгу, читання
Книга — віконце, через яке ми бачимо світ.
Книга вчить, як на світі жить.
5.      Складання відгуку про нещодавно прочитану книгу за поданим планом

План
1)      Назва книжки, її автор.
2)      Про що в ній йдеться?
3)      Де і коли відбуваються описані події?
4)      Головні герої творів.
5)      Стислий зміст (5-6 речень).
6)      Яке враження справила на тебе ця книжка?
7)      Який висновок можна зробити з прочитаного?

Переглянь зразок 

Коментарі

Вчитися розом з учнями